UADBB „ALTAS DRAUDIMO BROKERIS“
KLIENTŲ SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
Kaunas, 2020 m. spalio 29 d.
UADBB „Altas draudimo brokeris” (toliau – Įmonė) vertina savo klientus ir rūpinasi savo paslaugų kokybe. Įmonė deda visas pastangas, siekdama užtikrinti, kad klientai būtų patenkinti Įmonės paslaugomis ir tarpusavio bendradarbiavimu.
Jei manote, kad Įmonė pažeidė Jūsų teises ar teisėtus interesus, galite raštu kreiptis į Įmonę, pateikdami skundą.
Žemiau pateikiame pagrindines Įmonėje taikomos skundų nagrinėjimo tvarkos (toliau – Tvarka) taisykles.
Ši Tvarka taikoma skundams dėl Įmonės teikiamų paslaugų ir (arba) su Įmone sudarytų sutarčių, kiek tai susiję su Įmonės vykdoma draudimo produktų platinimo veikla, įskaitant ir vartojimo ginčus tarp Įmonės ir klientų, kurie atitinkamų paslaugų ir (arba) sutarčių atžvilgiu yra laikomi vartotojais.
Šioje Tvarkoje vartojamos sąvokos:
Informacija, kurią Pareiškėjas turi nurodyti skunde
Pareiškėjas, manantis, jog jo teisės ar teisėti interesai buvo pažeisti ir (arba) kilo vartojimo ginčas, gali raštu pateikti skundą Įmonei, kuriame turi būti nurodyta ši informacija:
Skundo pateikimas ir priėmimas
Skundas Įmonei turi būti pateikiamas raštu bet kuriuo iš toliau nurodytų būdų:
Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad mes negalime priimti ir nagrinėti skundų, kurie yra:
Terminas, per kurį Įmonė turi išnagrinėti skundą
Įmonė pateiks atsakymą kuo skubiau, bet ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo Skundo gavimo dienos. Išimtiniais atvejais terminas gali būti pratęstas (pvz., jei laukiame iš Jūsų paprašytos papildomos informacijos ar dokumentų; yra kitų aplinkybių, kurių mes negalime kontroliuoti, ir pan.). Įmonė visada informuoja Pareiškėją apie tai, kad vėluos pateikti atsakymą, bei nurodo tokių vėlavimų priežastis bei datą, kurią bus pateiktas galutinis atsakymas. Visais atvejais galutinis atsakymas bus pateiktas ne vėliau kaip per 35 (trisdešimt penkias) darbo dienas nuo Skundo gavimo dienos.
Galimybė kreiptis su skundu į kompetentingą skundų nagrinėjimo instituciją
Įmonė visada tikisi visus nesutarimus su Pareiškėju išspręsti derybų būdu. Tačiau jei Pareiškėjas nėra patenkintas Įmonės atsakymu į pretenziją, Pareiškėjas gali pateikti oficialų skundą valstybės institucijoms:
Lietuvos bankui
Jei Pareiškėjas yra Vartotojas ir Įmonė netenkina Vartotojo reikalavimų pagal skundą dėl vartojimo ginčo arba tenkina juos iš dalies, arba nepateikia atsakymo į Vartotojo skundą dėl vartojimo ginčo, vartotojas per vienerius metus nuo kreipimosi į Įmonę dienos turi teisę kreiptis į Lietuvos banką. Skundas Lietuvos bankui gali būti pateiktas:
Vartotojas, ketinantis dėl kilusio vartojimo ginčo sprendimo kreiptis į Lietuvos banką, prieš kreipdamasis į Lietuvos banką pirmiausia privalo kreiptis su Skundu į Įmonę. Skundas dėl Vartojimo ginčo turi būti pateiktas ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kurią Vartotojas sužinojo arba turėjo sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą
Daugiau informacijos apie ginčų nagrinėjimą Lietuvos banke galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje: https://www.lb.lt/lt/daugiau-apie-gincius-su-finansiniu-paslaugu-teikeju
Jei pareiškėjas laiko, kad Įmonė pažeidė pareiškėjo teises ar teisėtus interesus, susijusius su Įmonei taikomų teisės aktų nesilaikymu, Pareiškėjas gali pateikti skundą Lietuvos bankui kaip priežiūros institucijai. Skundas Lietuvos bankui gali būti pateiktas:
Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklės yra patvirtintos Lietuvos banko nutarimu.
Teismui
Pareiškėjas turi teisę įstatymų numatyta tvarka ginčyti Įmonės atsakymą teisme, nepriklausimai nuo to, ar pasinaudojo ikiteismine ginčo Įmonei nagrinėjimo tvarka.
Jūsų žinutė bus nukreipta ne bendrais kontaktais, o kompetentingam savo srities specialistui, dirbančiam Jūsų pasirinktame mieste. Susisieksime su Jumis nurodytu telefonu ar atsakysime el. paštu kaip galima greičiau darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.